Whatsapp downloaden op ipod 2e generatie???

Het lukt jiet via de appstore e. Niet via de computer omdat ik dus geen ceedit card kan aansluiten. Weet iemand hoe ik whatsapp op me ipod kandownloaden?

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry voor de vele spelfouten, ik kan het niet meer veranderen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

met een itunes gift card lukt dat wel
maar probeer eerst eens een gratis app te installeren lukt dat wel ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan technisch niet.
capthavoc
11 jaar geleden
idd zonder jailbreak niet i stand corrected
maar een gratis app lukt dat ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, ik heb zat gratis apps, maar ik kan geen creditcard aansluiten.
capthavoc
11 jaar geleden
heb je die ?
probeer anders een itunescard via inwisselen onder je account moet dat toch lukken ?
Je kan niet what's app installeren op een iPod touch daar heb je een jailbreak voor nodig.