bb is gestolen kan ik hem evt. Traceren via ping ?

Mijn bb is 2 maanden geleden gestolen ik heb toen gelijk aangifte gedaan. De politie doet er niet zo veel mee geloof ik dus ben ik samen met een vriendin actie gaan ondernemen. We hebben mijn ping opnieuw toegevoegt en mijn vriendin is een gesprek met hem begonnen. Ondertussen weten we waar die woont en hoe die heet. Is het handig hiermee naar de politie te gaan en doen ze er dan wat mee ? Die jongen wil ook met me vriendin afspreken doen of niet ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

De politie doet er toch niks mee omdat je nooit kan bewijzen dat die gene de mobiel heeft gestolen, of je moet hem laten bekennen. Sta gewoon op een dag voor de deur en zag dat hier jouw mobiel ligt. Neem een cameraploeg mee en je hebt tv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blackberry protect application, die zat standaard op je bb