Ik krijg op mn iphone de update ios 5.1.1 aangeboden wordt mijn toestel daar langzaam van ? zie uitleg

ik heb een iphone 3 G
hij is 2 jaar oud
nu hoor ik dat van deze update je toestel trager word omdat het een ouder toestel is zodat je eerder een nieuwe gaat kopen
is dat echt zo?
wat moet ik nu doen? de update of juist niet?
ik heb verder nooit geen problemen
behalve dat bv facebook een google vrij langzaam gaan
er staan verder geen zware apps op dus ruimte zat
oja, ik ben niet technisch dus graag in jip en janneke taal ;-))

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kan je dan ios5 op je iphone 3g gaan zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat weet ik niet,daarom vraag ik het ook ;-)
nu draaid ios 5.0.0
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja nu heb je tog ios5
Mijn vraag is hoe doe je dat
Hoe zet je die ios 5.0.0(ios5) erop?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kreeg een melding in de instellingen van mn toestel dat er een nieuwe update beschikbaar is .als ik die zou aanklikken doet ie dat automaties, ik neem aan dat dat via internet gaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tis trouwens ios 5.1.1 die word aangeboden

Het beste antwoord

Normalerwijze zou dit niet mogen. Apple is niet zo achterdochtig denk ik.

Mocht het effectief zo zijn dat uw toestel na deze update trager werkt dan kan je altijd door middel van een backup (reservekopie - via iTunes) de update ongedaan maken.

Je hebt dus niets te verliezen.
Weet je niet hoe je een backup hersteld? Bijgevoegde handleiding legt je stap voor stap uit hoe je dit kunt uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op iphone 3g kan je niet updaten naar ios5.11
De laatse update is ios 4.2.1
Ik heb zelf ook een iphone 3g
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.0. staat er op!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe doe je dat