Zijn er 2 verschillende soorten alcatel 995 touch?

Ik wil graag de nieuwe Alcatel 995 touch kopen.
nu heb ik de volgende reclame filmpjes gevonden namelijK:
http://www.youtube.com/watch?v=i2FAYnEYvK8
en
http://www.youtube.com/watch?v=Rb3TxmQT1Zw&feature=related

nou is mijn vraag;
zijn deze mobieltjes hetzelfde of is er 1 'nieuwer'?

de achterkantjes zijn verschillend en in het filmpje zie je ook niet dat je het mobieltje kan verbinden met de tv.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (1)

Ik kan op Nederlandse webshops alleen maar 'de eerste telefoon' vinden. Voor zover ik het kan achterhalen wordt er ook maar 1 versie uitgebracht en er zit een (mini)HDMI-uitgang op waarmee je de telefoon met bijvoorbeeld de tv kan verbinden. Maar ook zit er DLNA op de telefoon, dus mogelijkheden genoeg.

En je hebt gelijk, voor een kleine tweehonderd euro krijg je een meer dan complete telefoon, waarvan de 'minpunten' misschien een relatief mindere camera (5 megapixel), geen dual-core processor en (nu nog) Android 2.3, maar dat zou met een update verholpen moeten worden had ik begrepen.

De complete lijst met specificaties (en reviews) staat op de eerste link, een nieuwsberichtje op de tweede en als derde een linkje met nog een kleine review en meer afbeeldingen.