Blackberry: u bent verbonden met de mailbox van?

Hallo.

Al een hele tijd kan ik niet whatsappen, zie ik geen smsjes die ik gewoon hoor te krijgen als iemand mij deze stuurt & als ik mezelf met de huistelefoon bel, zegt een stem: "U bent verbonden met de mailbox van 06...".

Waarschijnlijk liggen de problemen van whatsapp en die smsjes daaraan. Hoe kan ik zorgen dat ik mijn 'mailbox' uitzet?
het is erg vervelend als ik geen smsjes kan lezen of gebeld kan worden.

Help me aub!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is de rekening betaald?

Antwoorden (2)

Volgens mij ben je afgesloten. Of kan je zelf nog wel bellen?

Neem even contact op met je provider.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er was laatst een w'app storing misschien licht het daaraan toen kon niemand meer w'appen nu moet het weer wel kunnen als het goed is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Er was laatst een whatsapp storing. Misschien ligt het daaraan. Toen kon niemand meer whatsappen. Nu moet het wel weer kunnen, als het goed is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
amadea wtf typ je mij na?
Amadea
11 jaar geleden
Ik doe voor hoe je een leesbare tekst typt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alsof mijn stukje niet leesbaar was