Er is al een keer een vraag over gesteld, maar het antwoord helpt bij mij niet. Hoe stop ik het nummer 067364444400 dat mij elke 10 minuten belt?

Twee jaar geleden werd deze vraag al gesteld, maar ik kan helaas op mijn telefoon niets met het antwoord (heb geen service centrum 2 op mijn telefoon)

Toegevoegd na 1 uur:
Ik weet nu waar het aan ligt: de SMS service van KPN probeert een tekst-sms bij ons af te leveren op de vaste telefoon, terwijl wij geen toestel hebben waarop we deze tekst-sms'jes kunnen ontvangen, maar alleen geluids-sms. Je kunt KPN 0900-0244 bellen en vragen of zij dit willen aanpassen, dus jouw nummer alleen geschikt maken voor geluids-sms (dat je opneemt en zo'n "tuttebel" het sms-bericht voorleest)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je wordt gebeld door het nummer 067364444400 dan moet je weten dat dit het nummer van de KPN SMS centrale is. Als je constant wordt gebeld door dit nummer moet je contact opnemen met de Klantenservice via telefoonnummer 0900-0244. Zij kunnen het stopzetten.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is waarschijnlijk een buitenlands faxnummer dat belt. Het bevat n.l. meer dan 10 cijfers en Nederlandse nummers hebben er altijd 10. Tros Radar heeft daar uitgebreid aan dacht aan besteed, kijk eens oo de link, misschien heb je er iets aan.