Hoe kan ik in het buitenland (Duitsland) een Nederlands 0900 nummer bellen?

Ik probeer mijn het wachtwoord van mijn paypal account terug te krijgen maar dat gaat niet omdat ik 4 jaar geleden hiervoor 2 geheime vragen heb bedacht die ik nu niet meer kan beantwoorden.. Ook is het niet mogelijk om een nieuw paypal account te maken omdat er maximaal 1 paypal account gekoppeld kan worden aan een rekeningnummer..

Dan nu eindelijk mijn vraag ;)

ik moet naar een 0900 nummer bellen maar dat gaat niet doordat ik in Duitsland zit, de Duitse versie bellen is ook geen optie aangezien mijn Duits helaas nog niet zo goed is. Hoe kan ik dus vanuit het buitenland naar een Nederlands 0900 bellen?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Niet.

Sorry, maar een dergelijk kort antwoord wordt niet geaccepteerd, maar meer is er niet over te zeggen.

Er it weinig anders op dan proberen een regulier telefoonnummer te achterhalen van het bedrijf in kwestie.

http://vraagalex.nl/

Hier haal ik ze meestal vandaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je moet voor dergelijke ´geheime vragen´ ook dingen invoeren die je NOOIT meer kunt vergeten. De meisjesnaam van je moeder, je eerste telefoonnummer ever, de naam van je eerste vriendje, dat werk.....geen dingen of getallen die je kunt vergeten.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het ´buitenlandnummer´ vna Paypal staat trouwens op de site bij de klantenservice zie ik hier +

+353 1 436 9033 (ziet er wel een beetje raar uit, maar je mag het zelf proberen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat moet een kind van 12 met een paypal-account ?????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat telefoon nr... +353 is de landcode voor ierland!.. ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het je niet kunnen vertellen ; dit haal ik zo van de site van Paypal. Vermoedelijk zit het bedrijf in Ierland dan.
Niet elk 0900-nummer is te vervangen door een alternatief in Nederland, VOORAL niet als het geen Nederlands bedrijf is, en elk land gewoon alleen maar zijn klantenservice heeft.