Wat is momenteel het beste en voordelige tv abonnement?

Sinds ik hier ben komen wonen ongeveer een jaar geleden, heb ik problemen met Digitenne. Helaas komen er strepen of sneeuw op het scherm waardoor het lastig en vervelend wordt om te televisie te kijken. Nu ben ik dus op zoek naar een voordelige tv abonnement of misschien een internet/tv pakket. Wie kan me helpen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

heb je de fabrieksinstellingen geprobeerd terug te zetten
er was een instructie filmpje te zien al een hele tijd ligt er aan of je in het gebied woont, wellicht helpt het ?

De snelste en goedkoopste optie is meestal je eigen internet provider.
maar dit helpt meestal ook wel even prijzen vergelijken
capthavoc
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
bij wie heb je internet en tlefoon van de zelfde provider ?
Vaak is dat de makkelijkste klap geen extra borg kosten etc
kpn heeft naast digitenne ook ook een internetTv dus dan valt te combineren door je pakket uit te breiden ?
als je al internet van 1 provider hebt dan is het makkelijk uit te breiden.
vaak levert het opschakelen naar een totaal pakket al voordeel op
maar goedkoper als digitenne zal vast niet lukken
Op 24 april, vandaag dus, wordt un een aantal regios onderhoud uitgevoerd. Hierbij moet je ook je kanalen opnieuw inladen. Het kan zijn dat jij dit ook nog moet doen of dat je komende maand aan de beurt bent.

Ook handmatig kanalen toevoegen kan voor een beter resultaat zorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even handmatig de kanalen instellen. Het heeft hier iets geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ook een buitenantenne?