Zijn de lease kosten al inbegrepen bij de kosten van de bundel? Of komt deze hier nog eens bovenop? Waar kan je deze extra kosten vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je bedoeld bij Hi toestellease?
Je betaald voor elk toestel een ander lease bedrag, telefoons vallen nu in een bepaalde categorie..
Ik heb bijvoorbeeld de iPhone (categorie J) en dat is elke maand sowieso 20 euro die ik betaal voor mijn telefoon..
Hoe hoger de letter zeg maar, hoe hoger de kosten voor het toestel..