mijn mobiel wil niet meer opladen.. ?

mijn mobiel (blackberry 8520) laadt sinds gister niet meer op.. als ik mijn oplader er in doe komt er geen klokje of oplaadtekentje, en hij gaat alleen maar leger. als ik kijk in het vakje waar de oplader moet, zie ik wel iets gouds, wat bij mijn vriendin niet zit :s heeft iemand een idee hoe ik dit kan maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Zit er niet iets vies ,(een stukje zilver papier misschien ) in . Of iets vj stekkertje afgebroken ?! Vergelijk de situatie met die vj vriendin . Dus evt ook haar oplader gebruiken , om te testen of het daar niet in zit . Zo niet hebje nog garantie !? 2 jaar ! Zo niet raadpleeg zo'n rep: winkeltje . Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem kan de oplader zelf zijn. Ik heb dat ook gehad en toen werkte het met een andere oplader wel. Nadien een volgende keer weer met de eerste oplader geprobeerd en weer bleek geen oplaadreactie. Heb je geen tweede oplader dan gewoon bij de winkel waar je het toestel vandaan hebt uitproberen.