Waarom wordt er alsnog tegoed van mijn prepaid saldo, door internet, afgeschreven bij T mobile?

De instellingen van mijn mobiel kloppen dus deze zouden dit niet toe kunnen staan.
Ik heb een maandelijkse prepaid internet bundel die nog niet op is.
Via T mobile kom ik niet verder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Misschien heb je de browser of een app nog aanstaat die om de zoveel tijd moet verversen.
Dan verbruikt die elke keer weet wat tegoed.
Meestal heb je msn nog ingelogd ( kan ook facebook zijn oid)
Ff uitloggen en afsluiten.

Toegevoegd na 35 seconden:
Weet = weer wat tegoed