hoe krijg ik mijn agenda van mijn telefoon?

Mijn moeder wil graag mijn oude telefoon. een samsung SGH- F480. In de agenda staan een hoop dingen die ik eraf wil hebben. aangezien ik geen zin heb om alles vanaf 2009 over te typen, is mijn vraag hoe krijg ik dit bv naar mijn pc? Bij mijn weten als ik met kabel aansluit op pc kan ik bij de mappen en foto's komen. Maar niet bij de agenda. Weet iemand hoe ik het er toch af krijg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Met het programma van Samsung KIES kun je syncen met outlook. Dan staan je agenda en contactpersonen gewoon in outlook en kun je dit later weer syncen met een anderen telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat programma heb ik voor mijn galaxy ace nu. (nooit voor oude telefoon geprobeerd) volgens mij laad oude telefoon alleen maar op. of is dit ook in te stellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zul je vast in kunnen stellen. Anders zou Samsung het niet bij de downloadbare programma's van de F480 zetten.