welke smartphone heeft flash player al geinstalleerd?

ik ga binnenkort mijn mobiel abonnement verlengen (met een toestel).
Welke merk heeft flash player al geinstalleerd?
Ik heb op google gezocht en heb alleen 2 mobielen gevonden.
HTC Desire Z en HTC Desire HD.
Meer niet. En ze zijn niet meer in verkoop!
Heeft iemand een tip ? Het is echt lastig!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom moet hij al geïnstalleerd dan want je kan hem toch gewoon installeren

Antwoorden (1)

op de meeste android-telefoons zit dit naar mijn weten, en ook op blackberry´s.
op een nokia 5800 zit het zeker, maar deze gebruikt het oudere symbian.
dit is een oud systeem wat niet meer overal ondersteund wordt.
naar mijn weten is apple de enige smartphone die flash niet ondersteund, al kun je hier wel youtube (dus flash) mee kijken.
het wordt volgens mij niet meer genoemd omdat dit inmiddels gestandaardiseerd is.