Bestaan er android apps waarmee je wachtwoorden kan zetten op je apps of bestanden zodat niemand ze kan lezen?

Ik wil namelijk niet dat mensen mijn bestanden zomaar lezen, dus graag een naam van die app

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dit vond ik voor je op het internet:

Ben hier vandaag ook mee bezig geweest, je hebt apps als App lock en App protector die je de mogelijkheid geven een password op de applicatie te zetten. Ik vond dit te weinig, ik wilde graag mijn apps zien in een map maar met een wachtwoord erop. Helaas zijn er geen applicaties die dit doen. Toch heb ik een manier gevonden die ik nu zelf gebruik:

De gebruikte programma's:
- App Lock
- App Organizer
- Launcherpro (optioneel)

Hierbij heb ik eerst alle apps in een map gezet met App Organizer en daarna een shortcut gemaakt naar mijn homescreen. Vervolgens heb ik met App Lock een wachtwoord gezet op het programma App Organizer, dit heeft ook effect op de shortcut die ik eerder gemaakt had. Verder wilde ik niet dat deze apps te zien waren in mijn drawer, maar wel in de map met wachtwoord. Dit heb ik gedaan met Launcherpro die je de mogelijkheid geeft om bepaalde apps te verbergen in de drawer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

helaas,

maar zoiets bestaat nog niet :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet "Hide It Pro" hebben. Deze verbergt bestanden, foto's, films en locked Apps. Het mooie is dat dit programma in de appdrawer zich laat zien als "Audio Manager". Ik gebruik het ook en het werkt formidabel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die bestaat heb zelf pas ook gedownload en ben zeer tevreden de app heet App Lock.
Op de app zelf kan je aanvinken op welke je een w8woord wil.
Als je dat gedaan hebt kun je een widget toevoegen waarmee je bijvoorbeeld ook even de w8woorden uit kan zetten en weer aanhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.cc.applock&hl=nl