Hoe kan ik vast internet op mijn mobiel krijgen?

Ik heb AH Mobiel prepaid op mijn Samsung Galaxy Gio. Ik kan dus alleen op internet via Wifi. Is er een mogelijkheid om mijn AH Mobiel prepaid te behouden maar wel voor een maandelijks vast bedrag daar internet bij te krijgen?

Zo niet: wat kan ik dan het beste doen?

Alvast dank voor uw antwoord!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Voor prepaid met 'maandelijks-internet' moet je bij Vodafone zijn. Dit is, naar mijn weten, de enige provider die aanbied wat jij wilt. Bij Vodafone kan je gebruik maken van zogenaamde 'Blox.' Je betaald €9,50, en krijgt hiervoor een maand lang 100MB aan internet. Je hoeft niet elke maand te betalen; je kunt ook gewoon een maand niet internetten.

Kijk voor meer informatie op onderstaande pagina (zie bron).