Waarom kan ik Spotify niet beluisteren op Blackberry terwijl ik onbeperkt internet heb?

Ik heb onbeperkt internet met T-Mobile. Ik heb internet via UPC, en op de laptop kan ik wel alles afspelen op spotify, maar niet op de telefoon. In het begin wel, maar op de blackberry moet ik toch betalen en spotify premium kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat je onbeperkt internet hebt, is niet de reden waarom Spotify niet werkt.

Zoals je hebt kunnen lezen op de Spotify-website, is Spotify op de computer gratis (met reclame en bepaalde limieten). Wanneer je op een smartphone Spotify wilt gebruiken, moet je €10 in de maand betalen. De applicatie is gewoon gratis, maar de applicatie werkt pas als er met een Premium-account wordt ingelogd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je een trial gedownload, vandaar dat je nu ineens moet betalen en spotify premium moet kopen. Ik zou even controleren of dat klopt, en anders kan je op zoek gaan naar een gratis versie ipv een trial versie, want die is maar voor een paar dagen en een gratis versie niet, dat is voor langere tijd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Want als je een trial hebt, dan houdt het op na een bepaald aantal dagen, en werkt de app niet meer. En krijg je idd de mededeling dat je hem moet kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naar het volgende antwoord kijkt kan je daaruit opmaken dat het inderdaad een soort trial is = het werkt pas als er wordt betaald. |
|
v
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok is goed om te weten... hoe heet het dan wél, want daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar. Toch gek, dat als ze het gratis aanbieden je het dan toch moet kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uh laat maar, heb dr al een vraag over gesteld. En ik had gelijk al gezien dat het jouw antwoord is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja ach, ik vindt het af en toe leuk om mijzelf tegen te spreken, laat ik het daar maar op houden... (niet zo handig soms)