Hoe krijg ik mijn gedownloade apps op mijn sd kaart en niet naar mijn telefoongeheugen?

Als ik een app download, gaat deze de ene keer naar mijn externe sd kaartje en de andere keer naar mijn telefoongeheugen waardoor mijn tel.geheugen nu bijna vol zit. Bij toepassinginfo zie ik de button 'verplaatsen naar sd kaart' wel, maar deze kan ik niet selecteren. Ik heb een samsung GIO telefoon. alvast bedankt voor jullie antwoorden!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je moet deze app van de market downloaden: app 2 sd free. Als je deze app opent zie je de apps die je naar je sd kaart kunt verplaatsen.