Waarom geen belsignaal binnenkomend gesprek dect telefoons Philips cd155?

De telefoon op basisstation geeft wel een binnenkomend belsignaal, maar de anderen niet.
Er kan wel met alle toestellen naar buiten gebeld worden.

Met de handleiding kom ik er niet uit:
http://download.p4c.philips.com/files/c/cd1551b_22/cd1551b_22_dfu_nld.pdf

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
3.8K

Antwoorden (1)

In hoofdstuk 5.1 staat dat je de handset kunt aan/uitschakelen door 5 seconden op de Exit-toets te drukken. Ik neem aan dat de handset wel aan staat?

Daarna moet je waarschijnlijk, met de menuknop, bij elke handset even naar Persoonlijke instellingen > Belvolume > Uit/Niveau xx. Het lijkt erop dat het belvolume op de uitstand staat. (zie hoofdstuk 3.5)
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hai, hij staat wel aan. Belvolume staat ook gewoon aan.
Het probleem speelt bij twee toestellen. Niet bij de derde die op het basisstation staat.