Met mijn Samsung Galaxy Y kon ik na aanschaf ook op de WIFI bij mij thuis. Nu doet hij dat niet meer terwijl hij wel "verbonden" is. Wat nu?

In eerste instantie kon ik gewoon wordfeuten en internetten via wifi, was veel sneller (en goedkoper). Nu zegt hij dat hij verbonden is, maar bij het internetten laadt hij niet, wordfeud zegt "connection error". Hij doet het dus gewoon niet. Zodra ik wifi uitzet en via 3G/2G ga, doet alles het weer. Het zelfde heeft hij bij mijn ouders en op de zaak waar hij het eerst wel deed en nu ook niet. Hoe kan dit? En nog belangrijker, wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Zet je telefoon uit en haal alles even eruit wat kan : simkaart , batterij , en evt. micro sd .
Even alles schoonwrijven en blazen en dan alles weer inzetten .
Weer aanzetten en wifi opnieuw instellen .
Bij mij hielp dit .
Heb ook Galaxy y .