Internetinstellingen Ben voor BlackBerry wijzigen?

Goedenavond,

Sinds twee jaar heb ik een abonnement bij Ben voor 6,99 per maand. In die tijd heb ik nooit een internetbundel gekozen, omdat dat voor mij teveel geld kost. Vorig jaar ben ik overgestapt op een BlackBerry Bold 9780 en ook hierbij wilde ik geen internetabonnement. Nog steeds om dezelfde reden en daarnaast heeft deze telefoon natuurlijk wifi, waardoor het voor mij alleen maar fijn was.
Nooit heb ik problemen gehad met eventuele megabytes buiten de bundel, omdat mijn telefoon niet ingesteld is op mobiel internet zónder wifi.
In elk geval, sinds het begin van deze maand, maakt mijn telefoon telkens contact met het Ben-netwerk, ook als wifi uitstaat. Voor deze megabytes moeten wij nu gaan betalen, wat op zich wel logisch is, maar ik heb hier niet voor gekozen.

Mijn vraag aldus aan jullie is, of het eventueel mogelijk is de internetinstellingen voor mobiel netwerk aan te passen, zodat ik nog wel met mijn telefoon via wifi het internet op kan, maar dat als ik buiten bereik van wifi kom, mijn telefoon geen verbinding met de server kan maken (zoals het geval eerst was).

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik had dat ook met mijn Samsung Galaxy Ace, toen ben ik naar de ben site gegaan en vond ik dit:

http://www.ben.nl/help

er staat ook blackberry bij, dus ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb!