Krijg ik nog de sms berichten die iemand mij heeft gestuurd tijdens de Vodafone storing?

Toegevoegd na 1 dag:
Moet nog een heleboel berichten krijgen volgens mijn vriendinnen, maar heb nog steeds niets gehad. Ook niet die gisteren zijn verstuurd. Heb zelf geen abonnement bij Vodafone

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

@2012aa

Krijg ik nog de sms berichten die iemand mij heeft gestuurd tijdens de Vodafone storing ?

Antwoord : Ja !

Ik heb zelf Lyca (onderdeel van Vodafone) en sinds woensdagmorgen geen bereik. Vandaag om 11.30uur zette ik mijn telefoon aan en kreeg ik een sms binnen van woensdagmorgen 11.15uur...

Ik heb nog geen bereik om te kunnen bellen, dat nog niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan heel goed, ik kreeg gisteren 12x dezelfde sms... ( 1x verstuurd)