android simkaart in iphone?

Ik wil graag een iPhone aanschaffen, alleen ik heb nu al een Android toestel met abonnement. Kan mijn Android simkaart dan in de iPhone?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
22K

Antwoorden (3)

Het hangt van het formaat van de simkaart af. In een iPhone gaan micro-simkaarten. Veel Android-toestellen gebruiken standaard simkaarten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je het ziet zitten, kun je eventueel je gewone simkaart op maat knippen. Op eigen risico.
bamibal
12 jaar geleden
Een simkaart is niet aan een besturingssysteem gekoppeld. Je kan de sim-kaart dus gebruiken in een iPhone.
Dit is echter afhankelijk van de grootte van de simkaart.
Er bestaan 2 types:
- Standaard simkaart (iPhone 2G, 3G, 3GS)
- Micro-simkaart (iPhone 4, 4S)

Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet te reageren door een reactie achter te laten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke fatsoenlijke provider zal je zonder problemen een passend formaat sim geven.