Uit welke land komt nummer +243848.... enzovoort die belt me en haakt af dus nu de vraag is, uit welk land komt dit nummer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
Powergen
12 jaar geleden
1. Volgende x niet meer opnemen
2. Graag het hele nummer...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok 002438484839109100485877454 :)
Powergen
12 jaar geleden
Oh god.. is dat een telefoonnummer? Je zou die eens uit je hoofd moeten weten Xdd.. ik zie bij antwoorden dat ie uit Congo komt. Vooral niet meer opnemen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
past dat nummer wel op je nummermelder ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Telefoonnummers met zo'n lange reeks cijfers bestaan niet.
Het landnummer, voorafgegaan door + of 00, bestaat uit 1 tot hooguit 4 cijfers.
Daarna komt het stad of districtsnummer (zonder 0) variërend van 1 tot 5 cijfers en dan het abonneenummer welke nooit meer dan 11 cijfers bevatten.
Samengesteld zijn telefoon nummers maximaal 15 cijfers lang, behalve als er nog een doorkiesmogelijkheid is naar een bepaald toestel binnen een abonneenummer. Congo heeft 2 landnummers: +242 en +243, waarbij de 2 het continentnummer van Afrika is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanvulling: +243 is Congo Kinshasa, tevens de hoofdstad van Congo

Antwoorden (2)

Congo, zoals je kunt zien via de link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk bedankt :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eng? Vervelend komt eerst. Zolang ze vanuit Congo bellen zijn ze niet in de buurt.
En misschien zit er nu in congo iemand die een gevlucht familielid probeert te bellen en dan krijgt ie een vreemde hollander.
Niet meteen eng.
Wees gewoon op je hoede.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahah ja maar hoe komt ie nu op men nummer ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kreeg net iemand aan de telefoon eng indd :-o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blokker het binnenkomende telefoonnummer voor alle zekerheid als je deze persoon niet wil spreken.
Dat kun je niet zeggen als je niet het hele nummer weet:
telnummer = Landcode+stadscode+abonneenummer.
Stadscode+abonneenummer zijn de laatste 9 cijfers.

Toegevoegd na 7 minuten:
Je geeft ergens aan dat het hele nummer is:
002438484839109100485877454
Gaan we aftellen
(002438484839109100) (485 877 454)
Het eerste deel zou het land moeten zijn en dat kan dus niet. Het door jou opgegeven nummer komt zeker niet uit Congo, zelfs niet van de Aarde maar ergens van Mars of Venus.....