is het belangrijk om een virusscan op je mobiel te zetten ?

ik vroeg me af of het verstandig is om een virusscan op je mobiel te zetten of is dit niet echt nodig ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Omdat er virussen zijn die op een mobiel kunnen.... Dat niet alleen! Dat virus kan je volgen waar je bent.. Kan zien wat jij nu doet op je mobiel... En zelfs je mobiel uitschakelen!!

Installeer daarom een virusscan! Een paar mb maakt toch niet uit? Of wil je al je personelijke gegevens op straat vinden?

Ja het is zeker verstandig om een virusscan op je telefoon te nemen! En ook op je pc!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar kun je deze downloaden voor de telefoon?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
android market, avg is goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Android market, AVG is goed! Maar ik kies liever voor Avast! (Ander anti-virus)
Het schijnt anno 2012 NOG wel mee te vallen, qua virussen op mobiele apparaten.

Maar dit is wel voor iedereen anders;

Virussen voor mobiele devices zijn gelukkig nog een zeldzaamheid. Dus een virusscanner lijkt een overbodige luxe. Maar is dat wel zo?

Voor meer info:

http://www.pocketinfo.nl/virusscanner-op-mijn-mobiel-nuttig-31625