hoe heet de app waarmee je met je smartphone de QR codes kan lezen?

en kost dat wat? en hoe krijg ik de app?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor elke Smartphone heb je een app voor gratis QR readers.
Ik heb hem bijv.voor de iPhone uit de AppStore,heet gwn QR reader en is dus gratis.
Mijn broer heeft een HTC en ook een gratis QR reader erop gezet.
Beide werken prima.
Je hoeft er alleen maar 1 uit te kiezen en te installeren.
Ritsuka
12 jaar geleden
Appstore openen, zoekterm intypen: QR
Tadaa, hele lading apps!

Het beste antwoord

Die heten "qr code reader" en dat kan je intypen bij zoekoptie van google play, je krijgt vervolgens een lijst met gevonden QR Readers.

Die met de meeste sterretjes zijn over het algemeen de beste en aan de rechterkant kan je zien of het gratis is of niet. En als je hem download, dan staat ie op je telefoon, als deze compatibel is met het toestel dat je hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ben er gemakshalve vanuit gegaan dat je een android toestel hebt. Voor andere soorten toestellen zonder android is het dezelfde naam die je kan intypen bij de zoektoptie op de betreffende market.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

QRscanner.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor android heb je ook goggles, die kan naast barcodes scannen ook foto's herkennen en sudoku's oplossen.