Net een Iphone aangeschaft, maar krijg alleen een Duitse App store en Duitse Itunes. Terwijl op de pc alles in het Ned is. Wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
5.7K

Antwoorden (3)

Komt de iPhone uit Duitsland of heb je als regio/taal van je iPhone iets met Duits dan verklaard dat veel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerst uitloggen uit appstore (binnen de appstore applicatie)
dan via instellingen - taal wijzigen in het duits.
nu terug naar appstore en inloggen. Normaal zal nu alles (terug) in het duits staan.
Dan terug uitloggen uit de appstore en via instellingen taal in het Nederlands zetten.
Nu terug inloggen in de appstore en alles zou terug in het Nederlands moeten staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat had ik ook je moet gewoon naar instellingen gaan van je iPhone en kan je de taal enzo alles veranderen naar nederland..