Op de My T-Mobile site staat dat ik 4,36 euro moet betalen aan overige kosten wat houd dit in?

Moet ik de overige kosten over mijn abbo heen betalen? En waar zouden die kosten dan van komen? ik heb wel een keer Slam Fm gesms't maar daar kan het toch niet aan liggen dat ik meteen 4,36 moet betalen!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Dat zijn inderdaad alle kosten buiten je bundel.
Dat zijn dus betaalde sms-diensten en abonnementen, maar ook bellen/sms'en of internet in het buitenland.

Als ik mij niet vergis, kun je dit ook opvragen via de klantenservice.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Overige kosten (content) zijn id vaak betaaldiensten zoals SMS en/of data stromen welke niet vallen onder de APN van T-Mobile, om dit in de toekomst te tekkelen wil ik je adviseren om je nummer te registreren bij www.smsdienstenfilter.nl/ , hiermee voorkom je alvast kosten welke voortkomen van SMS betaaldiensten, let wel als je dit gaat doen kun je bv ook niet meer "sms kenteken naar" dat is ook zo'n dienst.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook 0900 nummers vallen buiten de buidel. Als je een account op internet aanmaakt kun je alle specifieke kosten zien.