mijn market is van mijn mobiel af heb al gekeken bij applicaties maar daar staat market ook niet meer iemand idee hoe ik weer market krijg?

ik heb een htc wildfire s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Moet je je mobiel even opnieuw opstarten en dan ergens of er een app is genaamd Play Store.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Android Market heet voortaan Google Play Store. Omdat de applicatie van naam veranderd is, kan het zijn dat je het icoontje van de applicatie ineens kwijt bent. Zoeken bij de ‘M’ van ‘Market’ heeft dan geen zin meer: de app staat voortaan onder de ‘P’ van ‘Play Store’.

Als je voorheen een icoontje van de Android Market op je homescreen had, zal deze waarschijnlijk ook verdwenen zijn. Om een snelkoppeling naar de Google Play Store op je homescreen te zetten, open je de applicatielade (de plaats waar alle icoontjes van alle geïnstalleerde applicaties en games op jouw toestel staan). Je zoekt dan naar het icoontje van de Play Store, drukt lang op het icoontje en sleept dit dan naar een lege plaats op je homescreen. Het icoontje dat de Google Play Store gebruikt, is duidelijk afgeleid van het icoontje van de Android Market. Bij het nieuwe icoontjes is de ‘winkeltas’ wit geworden en is het Android-mannetje vervangen door het Play-logo.