ik weet niet zo veel af van mobiel bellen etc, maar wat is goedkoper? vanaf mobiel bellen of vaste telefoon bellen + 0900 nr heb abonement

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Als je belt naar een mobiel nummer is een gsm altijd goedkoper dan een vaste aansluiting. Voor bellen naar een vaste aansluiting hangt dit een beetje af welke contracten je hebt. Ikzelf heb voor mijn vaste telefoon bij kpn een abonnement waarmee ik altijd naar alle vaste nummers gratis bel. Voor mij is dat dus goedkoper dan een gsm. Er bestaan echter ook abonnementen bij mobiele netwerken waar je voor een paar cent per minuut belt. Dat is dan weer goedkoper dan een vaste telefoon zonder gratis gesprekken.
Naar een 0900 nummer is de vaste telefoon altijd goedkoper. Stel het is een nummer waar je 30 c/m voor betaalt, dan is het met een vaste telefoon ook echt 30 cent. Bij een mobiele telefoon is het 30 c/m PLUS de kosten van je mobiele telefoon. Dat zie je tegenwoordig ook vaker bij advertenties staan waarop je telefonisch kan reageren.