Hoe los ik het probleem met mijn telefoon op? (Samsung galaxy gio)

Hoi!

Ik heb 3 dagen geleden via bol.com een samsung galaxy gio besteld. De volgende dag kreeg ik 'm gelijk binnen, super service dus!

Maar, ik heb deze telefoon simlock vrij gekocht zodat ik mijn eigen simkaart erin kon doen. Dat heb ik natuurlijk gedaan, maar nu krijg ik telkens de melding '' Mobiel netwerk niet beschikbaar. '' Ik kan niet gebeld worden, of iemand anders bellen.

Ik heb de telefoon wel een keer opnieuw aan / uit gezet en toen deed ie het voor even, dan kon ik gewoon bellen. Maar het duurde nog geen uur of ik had weer een melding dat mijn mobiele netwerk niet beschikbaar is

Kan iemand mij vertellen wat het probleem is en wat ik moet doen?

Thanks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Probeer je simkaart eens in een andere telefoon te doen als dit mogelijk is en kijk dan hoe het en of het blijft werken.

Als je simkaart in en andere telefoon wel werkt dan zou het aan het toestel kunnen liggen.
Heb je hetzelfde probleem met aan ander toestel dan ligt het aan je simkaart.