Jailbreak weghalen zonder gegevens verlies

Hallo, Ik wil graag me jailbreak verwijderen. Maar ik wil niet dat ik al me "gewone" apps verlies en eventuele gegevens daar van. Ook me muziek wil ik niet kwijt. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dit kan inderdaad niet, tenminste zoals jij wilt.

Je zal een back-up moeten hebben van je bestanden wil je je iDevice niet opnieuw hoeven te herstellen.

En anders zit er helaas niets anders op dan je iDevice te herstellen via iTunes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je een backup hebt gemaakt van je apps en bestanden voordat je gejailbreaked hebt kan je die installeren, anders is dit helaas niet mogelijk. Je zult moeten kiezen tussen je bestanden en je jailbreak houden, of ze allebei kwijtraken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan wachten op een update. Als je dan je iDevice update, blijven de Apps er wel op staan, behalve die van Installous en je Jailbreak.