Hoe kan ik weer smsjes ontvangen?

Ik heb een Samsung Galaxy Ace.
En ik krijg steeds berichten van 1200 dat mijn sms inbox vol zit en dat ik berichten moet verwijderen. maar als ik mijn inbox leeg haal kan ik nog steeds geen berichten ontvangen en krijg ik steeds meldingen dat hij nog steeds vol staat terwijl er niets in staat. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Kijk eens in je outbox, of verzonden items. Die smsjes worden vaak ook meegeteld in je totaal.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan nergens bij berichten iets vinden van Outbox of verzonden items.
Ritsuka
12 jaar geleden
wat heb je verder op je telefoon staan dan? misschien veel spelletjes of foto's, dat het daarom niet lukt.
Beste,

Je kunt eventueel ook proberen het toestel te resetten naar de fabrieksinstellingen via Instellingen > Privacy > Standaardgegevens Herstellen.
Wij adviseren jou ook om media-bestanden op te slaan op een SD-kaart in plaats van op het toestel zelf.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo, waarom zou ik alles moeten herstellen? En waarom kan ik gen berichten meer ontvangenals ik daarna toch alles net heb verwijderd? Al mijn gedownleade apps heb ik op sd kaart. De rest wat er al op stond kan ik niet verplaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Zwollee, het is mogelijk dat een glitch in de software een signaal stuurt naar de berichtencentrale van jouw provider dat deze vol zit. Daarom adviseren wij een reset van de telefoon.
Als je liever niet reset, kun je eventueel nog contact opnemen met jouw provider om na te gaan of er bij hen een instelling verkeerd staat. Met vriendelijke groeten, Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Als je een bericht van 1200 krijgt zit je wellicht bij Hi, KPN, Telfort of MTV mobile. Al heb je een MTV abonnement, kun je nog steeds ( en gratis ook nog eens ) met hetzelfde nummer bij Hi registeren en de "bewaarbox" aanzetten... gaan al je smsjes zo direct naar je bewaarbox. en kun je zoals het vorige bericht (Goeie tip!) je telefoon resetten naar fabrieksinstellingen. Een Galaxy Ace heb je VAST WEL een cd'tje bij gekregen, waarmee je sowieso Kies! kunt installeren.. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo, ik heb hollandsnieuwe van vodafone.
Maar als ik alles herstel ben ik alles kwijt. En ik vind het raar dat die vol zit. Want ik sms zeer zelden en heb de telefoon net 2maand. En ala ik elke 2maand mijn telefoon moet resetten vind ik dat echt slecht voor zo'n telefoon.