Ik ben van plan om een mobiele telefoon te kopen. Ik twijfel aan de Samsung S2 of en HTC model. Welk model van het HTC gamma zou ik het beste nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ze zijn beide goed, welke het beste is tja dat is een moeilijke en berust meer op een persoonlijke mening.
Ik zweer zelf bij samsung, niet dat deze nu beter of slechter is maar dit merk heeft mij tot nog toe altijd bevallen.
Om een weloverwogen keuze te maken zou ik gaan rondlezen op de diverse fora van liefhebbers van dergelijke toestellen.
In deze fora worden zowel de plus als de minpunten besproken en de bijbehorende oplossingen.

Hier een fora wat over diverse toestellen gaat...........
http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/62
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er van uitgaande dat je op zoek bent naar een telefoon uit het duurste segment (zoals de Galaxy S2) zou ik je de HTC One X aanraden. Dit is het allernieuwste toestel van HTC en zal zeer binnenkort te koop zijn. Het is de beste smartphone die HTC ooit heeft gemaakt. Het heeft een 4.7inch HD-scherm, een quadcore processor en draait op Android Ice Cream Sandwich. Je zou voor meer info bijvoorbeeld kunnen kijken op http://www.htc-one-x.nl/

Succes!