Kan whatsapp op wifi bij een blackberry?

Ik zit weleens over mijn internet abonnement heen, dus dacht ik als ik toch thuis ben kan ik het beste whatsappen op wifi maar als ik dan wifi contact heb en roaming uitzet blijft er als ik een bericht wil verzenden een klokje staan, waar normaal 2 vinkjes komen te staan als het verzonden is.

Moet je dan iets veranderen bij instellingen ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zet je roaming uit? (Niet dat dit uitmaakt..) zoiezo verkiest je gsm (als het goed is) altijd WiFi over GPRS/3G
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf whatsapp ik veel op het Wifoi netwerk, heb net mijn provider uitgzet, maar ik kan dan gewoon de vinkjes zien

Antwoorden (3)

Een smartphone verkiest altijd WiFi boven andere verbindingen. Staat WiFi aan, dan zal Whatsapp al jouw berichten verzenden via het WiFi netwerk thuis. Hier hoef je doorgaans niets voor in te stellen.

Het eerste vinkje in Whatsapp betekent dat jij het bericht verstuurd hebt. Het tweede vinkje betekent dat het bericht bij de ander is aangekomen. Heeft de ontvanger geen WiFi netwerk, dan kan het tweede vinkje best een paar minuten later verschijnen. Dit is vaak het geval bij o.a. foto's en/of filmpjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit werkt. Je hebt geen databundel nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit kan, als je naar de appworld gaat en je zoekt op 'Whatsapp' kan je hem gratis downloaden, je kan gratis met andere vrienden praten die ook whatsapp hebben op hun Iphone, Motorola, Blackberry of Nokia. Het werkt altijd en overal zelfs als er geen wifi is, het is soort van een gratis sms app veel plezier er mee!