Waarom is het zo moeilijk een instelling je oude telefoonnummer te laten veranderen in je nieuwe?

Lijkt mij een fluitje van een cent: oude wissen, nieuwe intypen, klaar! Maar het is me deze 3 weken in het ziekenhuis nog niet gelukt ze mijn "nieuwe" nummer te laten in gebruik nemen in mijn papieren. Dat nummer is helemaal niet nieuw maar heb ik al 5 jaar. Bij m'n huisarts hetzelfde laken een pak.

14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat is wat je noemt: bureaucratisch geneuzel!

Ik ben twee jaar geleden met mijn winkel verhuisd, en sommige bedrijven presteren het om na meerdere brieven en telefoontjes, nog steeds spullen en post naar het oude adres te sturen! Gelukkig is het in de zelfde straat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat hangt puur van je zelf af...!
je moet er gewoon er naaar toe gaan en je nieuwe nr doorgeven en zeggen dat ze moeten vervangen met de nieuwe nummer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1