Messenger op mijn mobiel wil niet starten?

standaard staat op mijn mobiel messenger. Maar elke keer dat ik probeer in te loggen zegt hij dat ik verkeerd gebruiksers/ wachtwoord heb ingevuld. terwijl dit 100% zeker niet zo is. Als ik dit zelfde namelijk bij mijn windows live mail (ook op mobiel) intyp, dan kom ik wel binnen (op mijn mail). Maar met msn niet.. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Wellicht moet je toch een hogere versie msn live installeren ? want die 2 zijn wel gekoppeld als je dan op 1 plek inlogt zou je in principe ook meteen ingelogd zijn op messenger ? misschien kun je dat in instellingen vaststellen ?
welk merk gsm heb je en hoe verbindt je ??
capthavoc
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je mail-wachtwoord hoeft toch ook niet 't zelfde wachtwoord te zijn als je MSN-wachtwoord?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij ook al niet. Op iPhone