Kost het je meer mb's wanneer je via wifi hotspot internet gebruikt op je laptop via je smartphone?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Het beste antwoord

Nee. En dat is het enige goede antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het verbruik van je laptop wordt dan opgeteld bij jet verbruik van je telefoon, op die manier verbruik je dus veel meer MB's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel niet wanneer ik beide gebruik, ik heb het nu over alleen de laptop, gebruikt dit meer mb's van mijn abonnement dan wanneer ik gewoon op de telefoon zou zitten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mobiele versie van sites is meestal kleiner dus ja. Een laptop verbruikt meer MB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarbij weer opgemerkt kan worden dat veel smartphones tegenwoordig complete sites laden. Dan is het verbruik weer gelijk.