Kun je op een mobieltje - met WiFi en prepaid telefoonkaart - internetten in een hotel etc. (zonder internetabonnement op je mobieltje)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het ligt er inderdaad aan of jou hotel jou een WiFi aanbied dat jou mobieltje aankan. WiFi betekend dat je geen internetabonnement nodig hebt, maar dat moet nog niet zeggen dat je zomaar overal WiFi kan krijgen, dit biedt een internetabonnement wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

In de meeste hotels is tegenwoordig draadloos internet (wifi) dus dan kan het. Wel moet je soms bijbetalen om het te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan:
1- Bied jou hotel dat aan?
2- Kan iedereen daar onbeperkt op, of moet je tijd kopen?

Maar als het hotel jou gewoon WiFi verbinding aanbied, en jou mobieltje kan dat aan, dan moet het lukken...

En anders kun je naar bepaalde hotspots gaan... bv bij de grote gele M company, hebben ze vaak gratis WiFi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja hoor als je wifi bereikbaar is gaat alles over wifi
geen abbo nodig
capthavoc
12 jaar geleden
Dat kan zéker! Ik zou alleen wel even controleren of je "telefoonstand" dan ook uitstaat. En wellicht snap je ook dat als die uitstaat, je op dat nummer niet bereikbaar bent. De valkuil in bereikbaarheid is dan dat het gevaar op kan treden dat je vergeet je telefoon weer aan te zetten want met alleen WiFi (speciale programma's als internet bellen etc.) De kans groot is om je WiFi weer uit te schakelen en je "normale telefoonstand weer in te schakelen bij het verlaten van zo'n "hotspot" waar je WiFi kunt gebruiken. (Tip: Als je weet hoe lang je in een gratis/betaalde omgeving bent, zet een alarm!) ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan gewoon.
Als er Wi-Fi is heb je geluk, anders gaat het van je beltegoed af.