Kan een smsje van 70804 kwaad?

Goededag,
Ik kreeg vandaag een onleesbaar smsje van het nummer 70804.
Ik heb even gegoogled en zo te lezen zijn het vooral Vodafone klanten die hier last van hebben,

Maar kan het nu eigenlijk kwaad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Aangezien ik ook Vodafone-klant ben heb ik even gecheckt, en inderdaad twee smsjes van dat nummer gekregen. "Bericht kan hier niet worden weergegeven", is het enige wat er staat. Het heeft me geen beltegoed gekost, dus ik zou niet weten wat voor kwaads dat nou kan uithalen.
Op een forum wordt beweerd dat er op de Vodafone website informatie over zou staan, maar dat is niet te vinden. Het schijnt dat het een smsdienst is die spam verstuurt en het beveiligingssysteem doorgeglipt is. Maar alleen mensen met een smartphone kunnen er blijkbaar gevolgen van ondervinden. Ik heb een antieke Nokia, dus daar kunnen ze niks mee!
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, bedankt voor je reactie
ik weet ook niet wat ze tegenwoordig allemaal kunnen
in het telefonie-circuit dus dacht vandaar vraag ik het even na

Andere antwoorden (1)

zolang je er niet op reageert niet