Internet mogelijk op mijn Prepaid telfort kaart ?

Hallo,
Ik heb een kleine vraag.
Is het mogelijk om op mijn Prepaid mobiel (HTC) internet met 3G te krijgen?
Een vriend van mij had via zijn T-Mobile kaart ''Mobiel aan'' ofzoiets dergelijks gesmst en zo kon hij voor een maand voor 10 euro gebruik maken van internet.
Is dit bij mijn provider (Telfort dus) ook mogelijk?
En hoeveel zou dit dan kosten?
Ik wil het liefst geen abonnement aanschaffen maar gewoon mijn prepaid tarief behouden.
Mvg, Edin.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je kan ook gewoon gratis op internet met wifi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar maak ik ook gebruik van, Maar ik wil buiten mijn huis ook nog op internet kunnen ;)