Ben op zoek naar een prepaid mobiele telefoon. Ik gebruik de telefoon alleen om te bellen en sms'en. Wie helpt mij bij de juiste keuze?

Vooral gebruiksvriendelijk...?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan dus elke telefoon zijn,
van een oude nokia tot een uitgebreide Galaxy Note.
Elke telefoon is gemaakt om te bellen en smsen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Koop gewoon een 'ouderwetse' nokia, die zijn simpel, 50 euro ofzo

Het beste antwoord

Zelf ben ik een groye fan van de samsung telefoons. Ik heb heel eeg lang een samsung uit de E-serie gehad. Deze zijn echt heel erg fijn. Wel redelijk ouderwets maar gezien de eisen denk ik dat deze goed zou bevallen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een Samsung GT-E1190 geworden ..
Voor € 19,95 bij T-Mobile. Klein formaat en makkelijk te bedienen. Dank voor je advies....

Andere antwoorden (5)

JOUW juiste keuze maak je zelf in een telefoonwinkel.

De telefoonwinkel helpt jou bij de juiste keuze....voor jou.

Daar maak jij je wensen bekend en dan krijg je een aantal exemplaren.
JIJzelf bepaalt welke het lekkerste in de hand ligt,
welke het makkelijkst in gebruik is,
of de toetsen niet te groot of te klein zijn......
welke jou het beste bevalt.

Er zijn genoeg leuke, simpele, eenvoudige, makkelijke telefoons te koop.
Zelf heb ik een oude Nokia.
Daar ben ik aan gewend.
Maar misschien vind jij dat niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer een oud model te krijgen die simlock vrij is. Bijv Nokia.

Je zou bijv. als je al een telefoon heb een los prepaid kaartje kunnen kopen bij de AH. krijg je wanneer je € 10 betaal €20 en bij opwaardering van €20 €50
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad de samsung chat 335 aan is door qwertytoetsen bord makkelijk mee te smsen en het geluid is goed ook ishij niet heel duur!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de AH krijg je er een simkaart bij... Kijk anders bij de Blokker. Daar hebben ze vaak ook mobiels voor 10-20€... Anders in telefoonzaak / Media Markt... Genoeg te vinden... Je hoeft geen dure mobiel te hebben voor dat soort dingen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung of Nokia, die zijn super goed.