Vervalt de garantie van je blackberry als je er een andere behuizing om doet?

Ik wil supergraag mijn blackberry pimpen (dus een nieuwe behuizing om doen) maar vervalt de garantie dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat ligt eraan welke model blackberry je hebt en welke delen van de behuizing je wil gaan vervangen. Je hebt namelijk diverse schroeven in de telefoon zitten, op enkele hiervan zit een sticker, wanneer je met de schroevendraaier hierin gaat draaien ben je de garantie al kwijt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als hij kapot gaat moet je eerst de orginele behuizing terug doen anders nemen ze het niet erug
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je garantie gaat weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een cover aanschaft die je over de telefoon kan klikken zoals een hoesje bijvoorbeeld is er niks aan de hand. Ook mag je er gewoon op plakken maar zodra er een schroevendraaier in het apparaat gaat is de kans zeer groot dat je niet meer geholpen wordt wanneer je een beroep wil doen op je garantie.