Hoe kan ik me blackberry resetten dat ik alles kwijt ben

Ik heb sinds 2 dagen me internet laten verlopen hb een bloX daarvoor had k dat ook 1 x gedaan en toen bleef t internet het wel doen heb gwn me mobiele en wif netwerk aan staan als ik dat naar me browser ga en. Dan iets opvraag zegt die dat t niet kan ...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

ga naar instellingen> beveiliging>toestel leegmaken.

En dan kan je selecteren wat je wil verwijderen.
Bijvoorbeeld downloads,telefoongegevens etc.

Selecteer alles,
Vergeet je mediakaart niet eruit te halen want anders zal die ook helemaal geleegd worden.

Succes

Toegevoegd na 2 minuten:
Btw:

Om gebruik te maken van je blox moet je wel je internet installeren.

Dat doe je door naar Menu>Installatie>E-mail installeren.

Daar type je je e-mail en wachtwoord.
Gaat hij het zoeken.
Als het voltooid is ontvang je 2 berichten.
Je handheld is geinstalleerd.
Je ontvangt vanaf nu je e-mails hier.

En dan kan je volledig gebruik maken van je blox.

Dus probeer is dit voordat je reset doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb er iets bij toegevoegd.
Als je reset moet je ook je wi-fi opnieuw instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar voor ping kan je een backup opslaan op je e-mail of op je geheugenkaart.
Maar vergeet je geheugenkaart niet eruit te halen. Als je klaar bent met de reset laad je de contactpersonenlijst van je geheugenkaart.