blackberry kan niet meer typen en vergrendelen ?

Hallo, mijn blackberry doet het niet meer. Ik kan hem niet vergrendelen en typen kan ook niet meer. Als ik dan bv de e intyp krijg ik een u en die kan ik niet weghalen want dan loopt hij vast. Kan iemand me helpen ?

xx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Heb je een hard reset geprobeerd?
Haal de batterij er uit, laat deze er voor een minuut of 5 uit en doe deze er daarna weer in en start de telefoon weer op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andere vraag dan, heb je veel applicaties op je Blackberry staan?
Hoe meer apps je hebt, des te trager de telefoon wordt en deze kan zelfs daar door kompleet op zijn kont gaan liggen met de door jouw genoemde problemen tot gevolg.
(dit geld dus ook voor veel bestanden mbt fotos, muziek etc).
Als het mogelijk is, moet je eens checken of je een task manager kunt downloaden en daar mee de lopende processen af te sluiten.
Het kan een softwarematige fout zijn. Probeer je telefoon opnieuw op te starten (door middel van batterij eruit te halen). Is de probleem er nog steeds dan moet je je Blackberry software opnieuw installeren op je BB. Dit doe je met de BB usb kabel en Blackberry software op je pc/laptop.

Als dit ook niet helpt, moet je het laten maken. Dan is er misschien iets mis met je toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal de batterij er eens uit, haal de toetsen eraf, en doe een update, dit zou moeten werken