Muziek naar mijn sd kaartje?

Ik heb een samsung galaxy s2, maar deze is een beetje vol aan het raken. Ik heb nu een sd kaart van 16GB gekocht om daar dan de muziek op te zetten. maar hoe verplaats ik het van de telefoon naar de sd kaart?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (2)

Dat kan je via optie's doen op je telefoon en verplaatsen naar selecteren. Je kan hem ook aansluiten een je pc en kijken of je ze zo mee kan slepen naar je mobiel.

Toegevoegd na 39 seconden:
ik bedoelde in de laatste regel meeslepen naar je SD kaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel simpel, ik zelf heb ook de S2.

Verbind je telefoon met USB kabel, je krijgt een pop up (autorun). Dan klik je op APPARAAT OPENEN EN BESTANDEN WEERGEVEN.

Je krijgt nu twee folders (als je SD kaart al in je telefoon zit, doe deze dus al in je telefoon!): Card en Phone.

Jou muziek staat op Phone. Klik daar dus op en ga zoeken naar de plek waar je muziek staat (waarschijnlijk in de map Music).

Je kan de muziek dan KNIPPEN (zorgt ervoor dat de bestanden van de PHONE naar je Card (sd kaart) gaat. Doe je kopiëren dan krijg je de bestanden dubbel op je telefoon en dat wil je denk ik niet.

Dus gebruik knippen en ga dan naar de Card map (dus weer terug naar de root folder) en maak daar een mapje aan (rechtersmuisklik op een lege plek > Lege map) en geef het een naam. Plak vervolgens je bestanden in die map.

Als je klaar bent unplug je je mobiel weer en dan gaat je telefoon scannen. Als het goed is maak je zo ook weer ruimte vrij op je mobiel.