ik heb een nokia lumina maar ik kan geen dingen kopen omdat dat met een creditcard moet is er nog een andere manier om dingen te kopen? plzz help mij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Gewoon, naar de winkel gaan, wat dacht je daarvan 8-)
En via internet op sites als Wehkamp.nl waar je gewoon kan betalen op het moment dat het geleverd is en je aanstaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bedoeling is van de app store
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een Nokia lumina 800 dus heb geen app store .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk wel. windows phone heeft een app store. en nokia zelf heeft ook een eigen app store. Misschien heet het anders. Maar het is wel een plek om programmaatjes te downloaden.
Ik weet niet of deze nokia op android loopt, ik heb geen idee. maar ik heb ook android en als ik een app wil hebben dan ga ik naar 4shared.com en dan download ik mn apps. ook betaalde, maar dan gratis. :)