Is er een betrouwbare site waarop je games voor op een HTC mobiel kan downloaden? Zonder te hoeven betalen, maar ik bedoel niet op de android - site

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat is App Planet, Je kan alles gratis downloaden, ook wat geld kost is gratis, daar staat een streep door. goeie ervaring mee. Je moet alleen wel ff iets aan doen: Instellingen - Applicaties en dan Applicaties van onbekende bronnen aanvinken.

www.applanet.net

Als je naar die site gaat, download hij meteen en als hij dat niet doet moet je Downloaden van onbekende bronnen aanvinken.

mvg, Dimma

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel dus eerst hetvolgende doen:

Instellingen ; Applicaties en dan bovenaan staat een kopje met Onbekende Bronnen, en die aanvinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Download alle app's in APK bestand. Vergeet niet in je telefoon bij instellingen 'onbekende bronnen' aan te vinken.