Klopt het dat Sony Ericsson standaard al haar toestellen leverd met een voorgeplakte screen protector? Deze is bijna niet te verwijderen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja en nee. Met andere woorden, goed gezien. Ik heb daar onlangs met SE over gesproken en de plastic laag op het scherm voorkomt versplintering van het glas wanneer de telefoon valt. Het is dus geen echte screenprotector, maar onderdeel van de constructie van het glas.