Blackbery laad niet voledig op by het opstarten loopt vast?

Wat is het probleem ? Accu. Is leeggelopen en dan opnieuw by op het opstarten wil hy niet voledig ophalen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik heb het zelfde probleem gehad. Wat Ik als advies kreeg: batterij uithalen + simkaart uithalen. Vervolgens de telefoon 24 uur aan de lader laten (niet via de computer opladen maar rechtstreeks via het netstroom).

Het is trouwens een veel voorkomend probleem bij Blackberry toestellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mocht dit niet werken zou Ik proberen om via de desktop manager de telefoon te updaten, indien nodig software matig schoon te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de BB van mijn dochter had ook kuren en na wat rondzoeken bleek ze een update nog niet uitgevoerd te hebben, hij draait nu weer als een zonnetje
Wie weet kun je ook op jouw BB even zoeken of er een update is