Hoe kun je met de htc chacha foto's naar je computer verplaatsen?

heeft iemand hier misschien ervaring mee? Ik heb het geprobeerd door gewoon het koordje aan te sluiten, en aangegeven dat ik bestanden wil kunnen uitwisselen met de computer.
Ik wil wat gedownloade afbeeldingen verplaatsen, om geheugen vrij te maken, maar het lukt me maar niet. iemand die hulp kan bieden? alvast bedankt!

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry, mijn vraag is perongeluk 2 keer verzonden, ik drukte te snel op verzenden denk ik. mijn excuses!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Als je kiest voor "aansluiten als diskdrive" zou je computer hem moeten vinden en kun je bestanden uitwisselen.
Mijn pc vindt hem zelfs als ik kies voor "alleen opladen"

Wel even kijken in welk bestand ze staan.
Je kunt ze ook eventueel verzenden per bluetooth, mail etc..
Op de bijgevoegde link kun je ook alles nog eens nakijken.

Om geheugen vrij te maken kun je ook applicaties die je gedownload hebt verplaatsen naar je geheugenkaart want het standaard geheugen van de chacha is niet zo groot.